• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

Hotel Management

Στην Upgreat Hospitality αναλαμβάνουμε την οργάνωση της λειτουργίας και τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, είτε μέσω σύναψης Συμφωνίας Διαχείρισης (Management Contract), είτε μέσω Μακροχρόνιας Μίσθωσης (Hotel Lease).

Η τελική πρόταση διαχείρισης πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η λεπτομερής αποτύπωση και ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης λειτουργίας της επιχείρησης και οι προοπτικές της μετά την ολοκλήρωση των προτεινόμενων παρεμβάσεων.

Η Συμφωνία Διαχείρισης (Management Contract) αφορά την ανάληψη από την πλευρά της Upgreat Hospitality της Συμβουλευτικής Διαχείρισης & Οργάνωσης μιας  τουριστικής επιχείρησης, με σκοπό:

  • Τη βελτίωση των χρηματοοικονομικών δεικτών της επιχείρησης μέσω της αύξησης εσόδων συνδυαστικά με τη μείωση λειτουργικού κόστους
  • Την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και του προσφερόμενου πακέτου φιλοξενίας προς τον πελάτη
  • Τη βέλιστη οργάνωση της επιχείρησης και τη δημιουργία μακροπρόθεσμου επιχειρηματικού πλάνου
  • Την καλύτερη δυνατή προβολή της επιχείρησης και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της


Στην περίπτωση της σύναψης Συμφωνίας Διαχείρισης η επιχείρηση συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά υπό το υφιστάμενο εταιρικό καθεστώς και η σύμβαση γίνεται με τη μορφή παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Πλεονεκτήματα για τον επιχειρηματία:

  • Η επιχείρηση διοικείται στο βέλτιστο βαθμό από επαγγελματίες και αναβαθμίζεται ουσιαστικά
  • Ο ιδιοκτήτης διατηρεί τα οφέλη της ιδιοκτησίας (ταμειακές ροές, μειώσεις αποσβέσεων, κλπ)
  • Η χρονική διάρκεια μίσθωσης είναι μικρότερη
  • Ο ιδιοκτήτης διατηρεί τη συναισθηματική σύνδεση με την επιχείρηση του

Η συμφωνία Μακροχρόνιας Μίσθωσης (HotelLease) αφορά την εκμίσθωση των πάγιων εγκαταστάσεων της επιχείρησης έναντι προσυμφωνημένου τιμήματος.

Η εκμίσθωση είναι μακροχρόνια και οι λειτουργικές και οικονομικές υποχρεώσεις μεταβιβάζονται -από την ημερομηνία έναρξης της συνεργασίας και εφεξής- αποκλειστικά στην Upgreat Hospitality, που αναλαμβάνει το συνολικό έλεγχο και τη διαχείριση της Ξενοδοχειακής Μονάδας.

Πλεονεκτήματα για τον επιχειρηματία:

  • Διατηρεί τον τίτλο ιδιοκτησίας και απολαμβάνει/εισπράττει στο άμεσο μέλλον την υπεραξία που έχει αναπτύξει η επιχείρηση
  • Έχει ελάχιστο έως καθόλου οικονομικό ρίσκο
  • Δεν έχει καμία υποχρέωση εμπλοκής και ενασχόλησης με την επιχείρηση

Upgreat Hospitality undertakes management of small and medium sized hotels, either under a Hospitality  Management Agreement (Management Contract) or under a Long-Term Lease Agreement (Hotel Lease).

The final management proposal is made following a detailed analysis of the current state of the business and its prospects, after the implementation of our proposed interventions.

A Management Contract, on behalf of Upgreat Hospitality, involves undertaking the Advisory Management & Organization of the Tourism business, in order to:

  • Improve financial indicators of the business, through revenue growth combined with reduced operating costs
  • Upgrade offered services and the hosting experience offered to guests
  • Improve business organization and create a long-term business plan
  • Achieve better promotion of the business and enhance its reputation

In the case of concluding a Management Agreement, the business continues to operate normally, under the existing corporate status; our contract is in the form of consulting services provision.

Advantages for the owner:

  • Professionals take control of the hotel and manage it in the most beneficial manner
  • Owner keeps all property benefits (cash flows, depreciation deductions, etc.)
  • Duration of the lease is limited
  • Owner retains an emotional connection with his business

The Long Term Lease Agreement (Hotel Lease) involves leasing of fixed business premises in exchange for a pre-agreed price (fixed amount, a percentage of the gross income of the company or a combination of the two above-mentioned contracts).

The lease is long term and all operational and financial obligations are transferred –starting from the initiating date of cooperation onward – exclusively to UpGreat, which undertakes management of the Hotel.

Advantages for the owner:

  • Retains title to the property and receives in the near future any added value to the property, created by by the operator
  • Has little or no financial risk, while cooperating with a reliable partner company
  • Has technically no involvement or engagement obligation in the operation of his hotel unit