• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

Υπηρεσίες Αναβάθμισης

Κατάταξη – Πιστοποιήσεις

πιστοποίηση

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

  • Προετοιμασία για κατάταξη Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων & Ενοικιαζόμενων Δωματίων σε Αστέρια και Κλειδιά και έκδοση σήματος ΕΟΤ (Αστεροποίηση)
  • Ανάπτυξη ISO Συστημάτων Διαχείρισης σύμφωνα με διεθνή πρότυπα (ISO 9001, HACCP/ ISO 22000, ISO 14001, ISO 18001/ OHSAS)
  • Προετοιμασία φακέλου για πιστοποίηση σύμφωνα με ξενοδοχειακά εθνικά ή διεθνή πρότυπα («Ελληνικό Πρωινό», Green Key, Travel Life, κ.α.)
  • Αναδιοργάνωση διαδικασιών σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο
  • Αξιολογήσεις/Επιθεωρήσεις 2ου μέρους και έλεγχος συμμόρφωσης με απαιτήσεις πελατών (Gap Analysis)

Πιστοποίηση

Η πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα επιφυλάσσει πολλαπλά οφέλη για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, κατηγορίας και εποχικότητας.
Η πιστοποίηση αποτελεί την επιβράβευση της αποτελεσματικής οργάνωσης και λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Στηρίζεται στην εγκατάσταση και υλοποίηση ενός λειτουργικού συστήματος διαδικασιών που περιλαμβάνει όλες τις διεργασίες του ξενοδοχείου (κρατήσεις, housekeeping, εστιατόριο-κουζίνα, σπα).
Η βελτίωση της Οργάνωσης και των παρεχόμενων Υπηρεσιών μιας Ξενοδοχειακής Μονάδας σε συνδυασμό με την Πιστοποίηση της, έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Αυτός είναι ο λόγος που η Πιστοποίηση ενός Ξενοδοχείου αποτελεί ένα βασικό κριτήριο επιλογής και αξιοπιστίας για τους επισκέπτες.

Ο ρόλος της ομάδας Συμβούλων της Upgreat Hospitality είναι:

  1. Να ενσωματώσει τις εσωτερικές διαδικασίες του Ξενοδοχείου στις απαιτήσεις των Προτύπων
  2. Να βελτιώσει τη λειτουργία και απόδοση της επιχείρησης μέσω της αναδιοργάνωσης σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο.