• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

Υπηρεσίες Αναβάθμισης

Κατάταξη – Πιστοποιήσεις

πιστοποίηση

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

  • Προετοιμασία για κατάταξη Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων & Ενοικιαζόμενων Δωματίων σε Αστέρια και Κλειδιά και έκδοση σήματος ΕΟΤ (Αστεροποίηση)
  • Ανάπτυξη ISO Συστημάτων Διαχείρισης σύμφωνα με διεθνή πρότυπα (ISO 9001, HACCP/ ISO 22000, ISO 14001, ISO 18001/ OHSAS)
  • Προετοιμασία φακέλου για πιστοποίηση σύμφωνα με ξενοδοχειακά εθνικά ή διεθνή πρότυπα («Ελληνικό Πρωινό», Green Key, Travel Life, κ.α.)
  • Αναδιοργάνωση διαδικασιών σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο
  • Αξιολογήσεις/Επιθεωρήσεις 2ου μέρους και έλεγχος συμμόρφωσης με απαιτήσεις πελατών (Gap Analysis)

Πιστοποίηση

Η πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα επιφυλάσσει πολλαπλά οφέλη για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, κατηγορίας και εποχικότητας.
Η πιστοποίηση αποτελεί την επιβράβευση της αποτελεσματικής οργάνωσης και λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Στηρίζεται στην εγκατάσταση και υλοποίηση ενός λειτουργικού συστήματος διαδικασιών που περιλαμβάνει όλες τις διεργασίες του ξενοδοχείου (κρατήσεις, housekeeping, εστιατόριο-κουζίνα, σπα).
Η βελτίωση της Οργάνωσης και των παρεχόμενων Υπηρεσιών μιας Ξενοδοχειακής Μονάδας σε συνδυασμό με την Πιστοποίηση της, έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Αυτός είναι ο λόγος που η Πιστοποίηση ενός Ξενοδοχείου αποτελεί ένα βασικό κριτήριο επιλογής και αξιοπιστίας για τους επισκέπτες.

Ο ρόλος της ομάδας Συμβούλων της Upgreat Hospitality είναι:

  1. Να ενσωματώσει τις εσωτερικές διαδικασίες του Ξενοδοχείου στις απαιτήσεις των Προτύπων
  2. Να βελτιώσει τη λειτουργία και απόδοση της επιχείρησης μέσω της αναδιοργάνωσης σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια
προ-αξιόλογηση χωρίς χρέωση

T: +30 211 40 20 557   M:+30 693 6502445   Ε: info@upgreat.gr

Αφορά νέα μονάδα

συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

    Αφορά υφιστάμενη μονάδα

    συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

      Κατάταξη – Πιστοποιήσεις

      πιστοποίηση

      Applying modern methodology, we provide a set of integrated Certification Services:

      • Preparation for classification of Touristic units (Hotels, Rooms for rent) based on Stars/ Keys criteria. Issuing of National Tourist Organization signage.
      • Development and implementation of Management systems based on international standards (ISO 9001, HACCP/ ISO 22000, ISO 14001, ISO 18001-OHSAS)
      • Preparation of required documentation for certification according to national or international standards for hotels. (“Greek Breakfast”, Green Key, Travel Life, etc.)
      • Processes reorganization at operational and business level
      • Gap Analysis

      Certification according to international standards has multiple benefits for hotel companies, regardless of their size, category and seasonality.

      Certification is the result of the efficient organization and operation of a hotel. It is based on the design and implementation of an operating system that includes all hotel processes (reservations, housekeeping, restaurant-kitchen, spa).

      The improvement of the organization and the services provided by a Hotel, in combination with its Certification, have as a result the creation of added value for the business. This is why the Certification of a Hotel is a key criterion of selection and reliability for guests.

      The role of Upgreat Hospitality Advisory Team is:
      • To integrate the internal procedures of the Hotel in the requirements of the International Standards
      • To improve the operation and performance of the Hotel through reorganization at operational and business level.