• T: +30 211 1849114 - email: info@upgreat.gr

Υπηρεσίες Αναβάθμισης

Οργάνωση Λειτουργίας

Κατάταξη
Οργάνωση λειτουργίας ξενοδοχείων

Η οργάνωση της λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης αποτελεί το βασικό πυλώνα για την ουσιαστική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών αλλά και τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών της. Η UpGreat εφαρμόζει μια συνολική στρατηγική οργάνωσης που αγγίζει όλες τις βαθμίδες λειτουργίας της επιχείρησης: Οικονομικός σχεδιασμός και λογιστική υποστήριξη, στελέχωση και εκπαίδευση προσωπικού, πιστοποίηση υπηρεσιών, διαχείριση κρατήσεων και πελατολογίου.

Οι εργασίες που αναλαμβάνουμε καλύπτουν:

  • Οικονομικό Σχεδιασμό
  • Στελέχωση ανθρώπινου δυναμικού
  • Εκπαίδευση Προσωπικού
  • Καταβολή Μισθοδοσίας
  • Αναδιοργάνωση διαδικασιών σε λειτουργικό και επιχειρησιακό επίπεδο
  • Ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης σύμφωνα με διεθνή πρότυπα (ISO 9001, HACCP/ ISO 22000, ISO 14001, ISO 18001/ OHSAS)
  • Διαχείριση Κρατήσεων (PMS, Booking Engines, Channel Management)
  • Διαχείριση και διαπραγμάτευση συμβολαίων

Η UpGreat έχει αναπτύξει και υλοποιεί ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που καλύπτουν όλο το φάσμα των διεργασιών του καταλύματος (ανεξαρτήτως θέσης/ επιπέδου στο οργανόγραμμα ή τμήματος απασχόλησης). Τα σεμινάρια μπορούν να περιλαμβάνουν θέματα λειτουργίας, ασφάλειας των τροφίμων, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, κλπ. Τα παραπάνω εκπαιδευτικά προγράμματα έχουν συγκεκριμένη δομή, αλλά υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης (tailor made/ customized) στις απαιτήσεις και ανάγκες του πελάτη, τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς το χρονικό διάστημα υλοποίησης του προγράμματος.

Η UpGreat παρέχει την μελέτη αναγκαιότητας, εγκατάσταση, και υποστήριξη όλων των απαραίτητων εργαλείων για την αποτελεσματική και οργανωμένη διαχείριση των κρατήσεων και του πελατολογίου μιας ξενοδοχειακής μονάδας, ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγορίας: Προσφέρουμε ολοκληρωμένα συστήματα PMS, Channel Managers, Booking Engines και Reputation Management Tools και εκπαιδεύουμε το πελατολόγιό μας για την αποτελεσματική και επωφελή διαχείριση τους.

Για την επίτευξη της αποτελεσματικής λειτουργίας και της παρακολούθησης τήρησης των διαδικασιών του καταλύματος, η UpGreat έχει αναπτύξει και παρέχει εφαρμογές με τη χρήση φορητών συσκευών (σε διάφορα λειτουργικά συστήματα, πχ Android, iOS ή Windows). Οι εφαρμογές αυτές λειτουργούν τόσο ως εργαλεία αναδιοργάνωσης διαδικασιών όσο και ως εργαλεία πωλήσεων και δημιουργίας προστιθέμενης αξιάς των υπηρεσιών του καταλύματος.