• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

Υπηρεσίες Αναβάθμισης

Revenue & Reservations Management

Κατάταξη

Ανάπτυξη Πωλήσεων και Διαχείριση Κρατήσεων (Revenue & Reservations Management)

Στην Upgreat Hospitality διαθέτουμε την πιο έμπειρη ομάδα συνεργατών που αναλαμβάνει τους κομβικούς τομείς της Ανάπτυξης Πωλήσεων και Διαχείρισης Κρατήσεων Ξενοδοχείων.

Ακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς, βελτιστοποιούμε τους τιμοκαταλόγους και τα κανάλια προβολής, και αυξάνουμε τα έσοδα και την κερδοφορία παρέχοντας τις παρακάτω ολοκληρωμένες υπηρεσίες:

  • Ανάπτυξη Πωλήσεων και Διαχείριση Εσόδων (Sales & Revenue Management)
  • Διαχείριση Κρατήσεων (Reservations Management)
  • Εξυπηρέτηση Πελατείας και Διαχείριση Εμπειρίας Φιλοξενίας (Customer Support & Guest Experience)

Κάθε προορισμός έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις και συγκεκριμένες προοπτικές ανάπτυξης. Στην Upgreat Hospitality εργαζόμαστε με έμπειρες ομάδες επαγγελματιών:

  • Αναλύουμε σε βάθος τις προοπτικές της επιχείρησης, μελετάμε τον ανταγωνισμό και προτείνουμε ρεαλιστικές λύσεις
  • Σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε στρατηγικές που οδηγούν σε σταθερή αύξηση των πωλήσεων
  • Βέλτιστη τιμολόγηση, άνοιγμα νέων αγορών και γρήγορη προσαρμογή στη ζήτηση, εφαρμόζονται με επαγγελματισμό και στρατηγικό πλάνο, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων και του περιθωρίου κέρδους
  • Αναλαμβάνουμε την πλήρη Διαχείριση Κρατήσεων Τουριστικών Μονάδων και Καταλυμάτων
  • Διερευνούμε την ανάγκη του Ξενοδοχείου, προτείνουμε και εφαρμόζουμε ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Κρατήσεων
  • Παρέχουμε υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του έτους
  • Διαχειριζόμαστε όλα τα αιτήματα και τη λειτουργική υποστήριξη των κρατήσεων, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της διαμονής

Η ικανοποίηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των αναγκών τους αποτελεί τη σημαντικότερη παράμετρο για τη δημιουργία αφοσιωμένου πελατολογίου και την καλύτερη προβολή για ένα κατάλυμα.

Στην Upgreat Hospitality αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της εμπειρίας φιλοξενίας για τους πελάτες, δημιουργούμε πιστό πελατολόγιο και οδηγούμε σε αύξηση πωλήσεων και βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια
προ-αξιόλογηση χωρίς χρέωση

T: +30 211 40 20 557   M:+30 693 6502445   Ε: info@upgreat.gr

Αφορά νέα μονάδα

συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

    Αφορά υφιστάμενη μονάδα

    συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

      Revenue & Reservations Management

      Κατάταξη

      Revenue & Reservations Management

      At Upgreat Hospitality we hold a highly experienced team of associates who take over the crucial sectors of Revenue & Reservations Management.

      We follow market trends, optimize Rates & Channel distribution and achieve revenue growth and profitability, offering superior integrated services in the fields of:

      • Sales & Revenue Management
      • Reservations Management
      • Customer Support & Guest Experience

      Each destination in Greece has a proven seasonality, specific needs and different prospects. At Upgreat Hospitality, we have a versatile, highly experienced Revenue Management team

      • We study the existing client base and the special characteristics of each specific market. We record past figures, follow closely on current trends, and forecast future demand
      • We follow up on market trends & competition, and offer realistic solutions that lead to revenue growth
      • We analyze in depth the development prospects and implement revenue management strategies that lead to income growth
      • Optimal pricing, yield management, proper channel distribution, combined with cost control tactics, are applied with the utmost professionalism following the business plan, and lead to increase of sales and profit margin
      • We undertake full reservation management of Hotels, Villas and Touristic Accommodation
      • Evaluate each Hotel’s needs, proposing and implementing complete integrated Reservation Management Systems
      • Provide full reservations management support from experienced personnel, 24/7 all year long
      • Process all incoming reservation requests and provide operational support before, during and after the clients’ stay.

      Guest satisfaction and the professional handling of customers’ needs is the key factor to creating a loyal customer base and promoting a Hotel Business

      We undertake complete guest experience management from a to z, creating a loyal customer base and providing excellent customer feedback & reviews. This leads to a constant improvement of the business image, cost saving, and eventually to revenue growth.