• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

Υπηρεσίες Αναβάθμισης

Εκπαίδευση

upgreat hospitality training

Εκπαίδευση στον κλάδο της Φιλοξενίας

Η Upgreat Hospitality, διαθέτει μια έμπειρη ομάδα συμβούλων, με τεχνογνωσία και εξειδίκευση στον Τουριστικό Κλάδο. Έχουμε σχεδιάσει και υλοποιήσει ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που καλύπτουν όλες τις διεργασίες της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, ανεξαρτήτως της θέσης/ επιπέδου στο οργανόγραμμα και του τμήματος απασχόλησης.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που παρέχονται καλύπτουν τους παρακάτω βασικούς τομείς:

  • Εισαγωγή στις έννοιες και τη λειτουργία του Ξενοδοχειακού Τομέα
  • Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου
  • Ασφάλεια των τροφίμων και προσαρμογή στις απαιτήσεις του προτύπου ISO 22000 (Introduction to Food Safety and ISO 22000 Management System requirements)
  • Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατείας
  • Χρήση προγραμμάτων και εργαλείων διαχείρισης Ξενοδοχείου (πρόγραμμα διαχείρισης κρατήσεων PMS, Channel manager, Booking Engine, κλπ)

 

Ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του πελάτη, υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης των υφισταμένων προγραμμάτων.

Τα προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, διαφοροποιούνται τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τη διάρκεια εφαρμογής.

Επικοινωνήστε μαζί για μια
προ-αξιόλογηση χωρίς χρέωση

T: +30 211 40 20 557   M:+30 693 6502445   Ε: info@upgreat.gr

Αφορά νέα μονάδα

συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

    Αφορά υφιστάμενη μονάδα

    συμπληρώστε τα πεδία και θα σας καλέσουμε εμείς για να συζητήσουμε πως θα επιτύχετε τους στόχους σας

      Εκπαίδευση

      upgreat hospitality training

      Upgreat Hospitality has an experienced team of consultants with specialization in the Tourism Industry and a deep know-how.

      We have designed and implemented comprehensive training programs that cover all the processes of the hotel operation, regardless of the position / level of the employee in the organization chart and the employment department.

      The training programs provided cover the following key areas:

      • Introduction to the concepts and operation of the Hotel Industry
      • Hotel organization and operation
      • Food safety and adaptation to the requirements of the ISO 22000 standard (Introduction to Food Safety and ISO 22000 Management System requirements)
      • Sales and Customer Service
      • Use of Hotel management programs and tools (PMS reservation management program, Channel manager, Booking Engine, etc)

       

      Depending on the special needs and requirements of the customer, it is possible to modify the existing programs. Custom training programs vary in both content and duration.