• T: +30 211 4020557 - email: info@upgreat.gr

[:el]Πώς να ανοίξετε ένα ξενοδοχείο σε 15 μέρες[:]

150 150 UpGreat Hospitality

[:el]

The Museum Project Case Study

Δείτε το video

 

Ο πελάτης:

Το Museum Project είναι ένα ιστορικό Boutique Hotel που βρίσκεται στην καρδιά της Οίας στη Σαντορίνη. Η ομάδα της Upgreat Hospitality ανέλαβε το πλήρες management της μονάδας το καλοκαίρι του 2021. Στόχος ήταν η οργάνωση και επίβλεψη της διαδικασίας του pre-opening και το άνοιγμα της μονάδας το συντομότερο δυνατόν.

Το έργο μας:

Η ομάδα της Upgreat Hospitality προσέφερε συμβουλευτικές υπηρεσίες που αφορούσαν σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του project: από τη διαμόρφωση του concept και όλη τη φάση του pre – opening και του business development μέχρι τη διαχείριση κρατήσεων και εσόδων μετά την έναρξη της λειτουργίας της μονάδας.

Κατά τη φάση του Pre – Opening:
  • Πραγματοποιήσαμε έρευνα της αγοράς και ανάλυση του ανταγωνισμού
  • Αναπτύξαμε στρατηγικη τιμολόγησης, short term tactics και business plan
  • Προσφέραμε on-site υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι το επιθυμητό (οι προμήθειες, διαμόρφωση δωματίων, πρόσθετες υπηρεσίες)
  • Καθορίσαμε τις standard πρακτικές λειτουργίας (SOPs)
  • Προχωρήσαμε στο στήσιμο και την οργάνωση των online και offline καναλιών προώθησης κρατήσεων
  • Συντονίσαμε τη διαδικασία προσλήψεων και αναλάβαμε την εκπαίδευση του προσωπικού
Μετά το άνοιγμα:
  • Προσφέρουμε υπηρεσίες για την υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας (Operational Management)
  • Διαχείριση κρατήσεων και εμπειρίας πελάτων (Reservations Management & Guest Experience)
  • Διαχείριση πωλήσεων και εσόδων (Revenue Management)
  • Έχουμε αναλάβει το business development της Μονάδας (ανάπτυξη τακτικών για αύξηση των κερδών από διάφορες πηγές, νέεοι προμηθευτές, τακτικές βελτιστοποίησης της λειτουργίας της επιχείρισης, προωθητικές ενέργειες, προγράμματα loyalty για επιβράβευση των επαναλαμβανώμενων πελατών)

Το αποτέλεσμα:

✔️Πλήρης ετοιμότητα της ξενοδοχειακής μονάδας σε 20 μέρες

✔️85% πληρότητα κατα μέσο όρο, με μηδενικές κρατήσεις έως την ημέρα του opening

✔️9.1/10 στην αξιολόγηση επισκεπτών μέσω του booking.com

Ανακαλύψτε όλες τις υπηρεσίες της Upgreat Hospitality και αναβαθμίστε την επιχείρισή σας[:]